מתי אתם צריכים שירותי פינוי דירה?

פינוי דירה
5/5 - (1 vote)

אם אתם מתבוננים על הבית שלכם והולכים לאיבוד בין ים הפריטים שבו, השירות הבא הוא בשבילכם. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את היתרונות הגלומים בפינוי דירה, ומבינים שזהו פיתרון אידיאלי במצבים מגוונים. מתי יש צורך בפינוי? ואיך אפשר ליהנות ממנו ללא כל תשלום? על כך במאמר שלפניכם.

המאפיינים העיקריים של פינוי דירה

פינוי דירות, פשוטו כמשמעו, הוא הליך שבו מפנים מהבית פריטים שאין בהם צורך: רהיטים ישנים או חסרי שימוש, מכשירי חשמל תקולים או כאלה שאין בהם צורך, חפצי אומנות שאתם כבר לא אוהבים וכיוצא בזה. בתום ההליך, תדאג חברת הפינוי להעברה הבטוחה של הפריטים מהבית, לאתרים שנקבעו עבורם. כך, למשל, ניתן להעביר את הפריטים לאתרי ההטמנה המורשים, אך גם לאתרי המיחזור. אפשרויות אחרות הן מכירה שלהם, או לחילופין הענקתם כתרומה.

הגם שהליך הפינוי עצמו לוקח לרוב מספר שעות, יש לתת את הדעת על הכנה ראויה אליו. בעיקר, מדובר כאן על הערכה מקצועית, שעשויה להינתן בחינם, ואשר קובעת אילו פריטים רצוי לפנות, מהו ערכם הכלכלי וכן הלאה. פעולה אחרת, המתבצעת כבר קרוב יותר ל"רגע האמת", היא מיון ואריזה. גם לאחר הפינוי המלאכה אינה מסתיימת, שעה שנדרש להחזיר את הדירה להיות ראויה למגורים, בין השאר באמצעות ניקוי יסודי שלה.

אלו המקרים בהם נדרש לפנות את הדירה

כבר מהסקירה הבסיסית הזו, ניתן ללמוד עם מצבים, חלקם נפוצים במיוחד, אשר הופכים את פינוי הדירה להליך לגיטימי, יש שיגידו גם מתבקש. בין השאר, מדובר על מצבים דוגמת אלה:

פינוי דירה לקראת מכירה עתידית שלה.
• פינוי דירה לאחר מאורע הרסני מסוים שהתחולל בה, לרבות שריפה.
• פינוי דירה שהתקבלה בירושה, ובה אין צורך ממשי בחלק ניכר מהפריטים.
• פינוי דירה של אספנים כפייתיים.
• פינוי חלקים מסוימים בדירה, במטרה להפוך אותם לשמישים: פינוי המחסן או המרתף, לדוגמא.

סוגיית התשלום

פינוי דירה, צריך להדגיש בנקודה הזו, מצריך, ברמה הכללית, עבודה מקצועית. בהתחשב בציוד הנדרש מחברת הפינוי, בזמן שצריך להיות מוקדש למשימה ובכוח האדם המיומן שעליה לרתום, מבינים מדוע תשלום מצד הלקוח עבור השירות הוא בקשה שהיא יותר מלגיטימית. יחד עם זאת, המחיר אינו אמור להיות גבוה, ודומה כי בטל בשישים אל מול המעלות שבתהליך.

מן העבר השני של המשוואה, ראוי לציין שפינוי דירה בהחלט עשוי גם להיות בחינם. במצב הזה, חברת הפינוי תבצע אותו בתמורה לכך שהפריטים השונים יועברו לחזקתה. על אותו עיקרון, ניתן גם לקבל ממנה שירותים חשובים משלימים, לעיתים ללא תשלום כלל, דוגמת ניקוי הדירה לאחר תום הפינוי, הדברה או צביעה.

אולי יעניין אותך גם:

אריזה

הובלה ואריזה

עוברים דירה? מעבר דירה יכול להיות סיפור ארוך, אבל לא בהכרח. מעבר דירה נחשב למרגש למדי כי אחרי הכל לא בכל יום אורזים את כל

מנוף הרמה

הובלות מנוף

לפעמים בעת מעבר דירה יש ציוד שלא ניתן להעביר באמצעים המקובלים, אלא יש צורך להעביר באמצעות מנוף. חברתנו מציעה לכם שירות הובלות עם מנוף המיועד

מעבר דירה

הובלות דירה

עוברים דירה בקרוב? שירותי הובלות דירה נחשבים לאחד השירותים החשובים ביותר שחברת הובלות מספקת עבור ציבור לקוחות. כולנו מכירים את הלחץ לפני מעבר דירה- מה

דילוג לתוכן