הובלות באיזור נהריה בכלל והקריות בפרט

הובלות בנהריה
5/5 - (1 vote)

יותר ויותר משפחות בוחרות בשנים האחרונות לעבור לגור בצפון. מחירי הנדל"ן באיזור נהריה והקריות אטרקטיביים בהשוואה למרכז, יש מגוון מקומות תעסוקה וגם בתי הספר והגנים עומדים בקריטריונים מרשימים מבחינת איכות החינוך. יחד עם זאת, לא תמיד נלקחים בחשבון הפרטים הקטנים המשפיעים על הצלחת המעבר.

בראש סדר העדיפויות של מעבר דירה כדאי להציב את הנושא של הזמנת חברת הובלות. ראשית, רצוי לתת עדיפות לחברת הובלות מקומית המכירה את האיזור. קבלת שירותי הובלות מחברה כזו תחסוך זמן, כסף והוצאות. שנית, מומלץ לתאם שירותי הובלות בנהריה בכלל ובקריות בפרט מול גוף מקצועי ואמין. אין דבר מצער יותר מאשר להתחיל את החיים החדשים בצפון ברגל שמאל ועם רהיטים שבורים וציוד אבוד.

כיצד בוחרים חברת הובלות בנהריה?

מי שרוצה לעבור לנהריה או לקריות בראש שקט יכול להשתמש בעצות הבאות:

א. ביטוח תכולה – בחרו חברת הובלות עם ביטוח תכולה. בדקו מה כוללת פוליסת הביטוח ואל תתביישו לרדת לפרטים הקטנים. ודאו כי הפוליסה מכסה אתכם גם בהובלות מחוץ לעיר וגם בנסיעות של מאות קילומטרים.

ב. שירותי אריזה – נסו לשקול תיאום שירותי אריזה ואספקת ציוד כמו קרטונים, ארגזים, חומרי הדבקה, ניילון נצמד וכדומה. חברות בתחום ההובלות מציעות שירותי אריזה במחירים אטרקטיביים ומשתלמים.

ג. פירוק והרכבת רהיטים – אם אתם מתכננים לעבור לגור בעיר אחרת ואין לכם זמן להתעסק עם הרהיטים, תוכלו לתאם שירותי פירוק והרכבה. חברת הובלות מקצועית מעסיקה בדרך כלל נגר המבצע את הפירוק וההרכבה תוך זמן קצר.

הובלות בנהריה ובקריות הן חלק בלתי נפרד מפתיחת דף רענן באיזור הצפון. השקיעו לפחות מספר ימים בהשוואה בין שירותי חברות הובלה, השתמשו במידע המופיע באתרי אינטרנט וקבלו המלצות מהחברים, בני המשפחה או השכנים החדשים.

אולי יעניין אותך גם:

אריזה

הובלה ואריזה

עוברים דירה? מעבר דירה יכול להיות סיפור ארוך, אבל לא בהכרח. מעבר דירה נחשב למרגש למדי כי אחרי הכל לא בכל יום אורזים את כל

מנוף הרמה

הובלות מנוף

לפעמים בעת מעבר דירה יש ציוד שלא ניתן להעביר באמצעים המקובלים, אלא יש צורך להעביר באמצעות מנוף. חברתנו מציעה לכם שירות הובלות עם מנוף המיועד

מעבר דירה

הובלות דירה

עוברים דירה בקרוב? שירותי הובלות דירה נחשבים לאחד השירותים החשובים ביותר שחברת הובלות מספקת עבור ציבור לקוחות. כולנו מכירים את הלחץ לפני מעבר דירה- מה

דילוג לתוכן