אריזה ואחסנה של דירה

אחסנת תכולת דירה
5/5 - (1 vote)

לא אחת אנחנו נדרשים או רוצים לעבור דירה. מעבר דירה מחייב אריזת תכולתה, העמסתה על משאית, פריקתה וסידורה בדירה אחרת או, לחלופין, כפתרון ביניים- קצר או ארוך- במתחם אחסון. מאחר שתכולה של דירה כוללת חפצים יקרי ערך, פיזי ורגשי, נדרשת זהירות רבה בכל הטיפול בהם. נציגי שירות של חברת הובלה ולוגיסטיקה מקצועית, המאומנים ומיומנים בטיפול מקצועי בתכולות של דירות מבצעים את העבודה הנדרשת במהירות וביעילות.

על מנת להיערך באופן נכון וראוי לקראת התהליך מומלץ להתייעץ עם נציגי חברת ההובלה  ולשקול להיעזר בציוד ובחומרים שלה לצורך האריזה. יש חשיבות רבה, מכרעת, לארגון ולסדר, לאופן שבו נארזת התכולה, לסידורה במכלים ובקרטונים, לסדר שבה מועמסת התכולה על המשאית המובילה אותה, לפריקתה הזהירה וכמובן- לסידורה במתחם אחסנה.

אנשי מקצוע מבצעים את כל הפעולות בסדר מובנה ושיטתי, תוך כדי השקעת מחשבה על האופן שבו אמור להתבצע השלב הבא, כך שניתן יהיה לבצעו בקלות, בפשטות וביעילות, תוך שמירה על סדר.

סדר היא מלת מפתח החוזרת ונשנית ושזורה כחוט שני בכל דיון על אריזת תכולה של דירה ואחסנתה, הואיל ובהעדר סדר עלולה המלאכה לקחת זמן רב ולגרום לאי סדר שיקשה על איתור החפצים השונים כשנרצה להשתמש בהם.

טבעי שיהיה קיים לחץ וחשש לפני מעבר דירה וטבעי שיהיו התלבטויות: האם כדאי לנצל את המעבר להיפטר מחפצים שונים, ישנים, המונחים ללא שימוש, תופסים מקום ומעלים אבק? האם להעביר את המזרן הישן, אשר בלאו הכי התכוונו להחליפו במזרן חדש? אנשי מקצוע לא בהכרח יסייעו לכם לבחור בין החלופות השונות אבל הם בהחלט עשויים להשיא לכם עצות מועילות שיקלו עליכם להחליט מה לקחת ומה להשאיר.

כמו דברים רבים גם בהעברת דירה נכון להחיל את הכלל- סוף מעשה במחשבה תחילה, ובעיקר מחשבה שבבסיסה תכנון נכון.

כאשר אתם מתכננים או נדרשים לפנות דירה, קל וחומר לצורך רילוקיישן, סביר להניח כי תחפשו מקום שבו ניתן לאחסן את תכולת הדירה שלכם לאורך זמן. חברת הובלות מקצועית מציעה לכם קהל לקוחותינו מגוון קרטונים למעבר דירה מתחם אחסון ובו מתחמים המותאמים לתכולות של דירות פרטיות. יתרון האחסנה במתחם כזה הוא היותו שמור ומוגן במעגלי אבטחה אחדים, טכנולוגיים ואנושיים, כך שהציוד היקר שלכם בטוח ומאובטח, נשמר במקום שמתבצע בו ניקיון, לרבות הדברה, במועדים קבועים. השקט והביטחון שמשרה עליכם הידיעה כי תכולת ביתכם שמורה לבטח ודאי עשויה להקל עליכם את השהייה מחוץ לבית בכלל ובחוץ לארץ בפרט. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי החברה שפינתה את תכולת הדירה מביתכם תעמיס ותפרוק אותה, בשעה  טובה, כאשר תחזרו לדירה שתבחרו במקום ובזמן שתבחרו.

אריזת תכולה של דירה ואחסונה מצדיקה בהחלט שכירת שירותיה של חברה המתמחה בנושא ההובלות. לא אחת הרצון לחסוך את עלות ההובלה עלול להיות בעוכרי הרוצים לחסוך, לכן מוטב לראות בהשקעת הכסף לצורך שכירת השירות המקצועי הוצאה נדרשת ומוצדקת מכל בחינה שהיא.

אולי יעניין אותך גם:

אריזה

הובלה ואריזה

עוברים דירה? מעבר דירה יכול להיות סיפור ארוך, אבל לא בהכרח. מעבר דירה נחשב למרגש למדי כי אחרי הכל לא בכל יום אורזים את כל

מנוף הרמה

הובלות מנוף

לפעמים בעת מעבר דירה יש ציוד שלא ניתן להעביר באמצעים המקובלים, אלא יש צורך להעביר באמצעות מנוף. חברתנו מציעה לכם שירות הובלות עם מנוף המיועד

מעבר דירה

הובלות דירה

עוברים דירה בקרוב? שירותי הובלות דירה נחשבים לאחד השירותים החשובים ביותר שחברת הובלות מספקת עבור ציבור לקוחות. כולנו מכירים את הלחץ לפני מעבר דירה- מה

דילוג לתוכן